Головна мета - грудне вигодовування

Чи достатньо дотримуватися Кодексу ВООЗ для надання ефективного сприяння грудному вигодовуванню?

Що необхідно компанії для надання ефективного сприяння грудному вигодовуванню? Чи достатньо дотримання Кодексу ВООЗ, щоб компанію можна було вважати ефективним пропагандистом грудного вигодовування? Або для того щоб зрозуміти: компанія підтримує грудне вигодовування і може вважатися чудовим фахівцем у цій галузі, - слід брати до уваги щось ще крім дотримання вимог і враховувати інші моменти, наприклад, дослідження в області грудного вигодовування? Ми, співробітники компанії Medela, вважаємо, що необхідно дивитися на картину в цілому, а значить, одного дотримання вимог Кодексу ВООЗ недостатньо.

З моменту створення компанії Medela нашою місією була підтримка зусиль матерів, які прагнуть налагодити грудне вигодовування своїх дітей. Сюди відноситься допомогу матерям в продовженні грудного вигодовування шляхом ефективного підтримки лактації в періоди вимушеної розлуки з дитиною. Якщо жінка не може годувати грудьми, наприклад, через те що її малюк знаходиться у Відділенні інтенсивної терапії новонароджених, ми намагаємося допомогти їй забезпечити свою дитину живлющим грудним молоком.

В останні 10 років компанія Medela значну частину своєї прибутку інвестувала в медичні дослідження, що стосуються грудного вигодовування. Ми пишаємося тим, що Medela є єдиним виробником, який присвятив себе постійної активної підтримки наукової діяльності в цій області.
Ми і надалі будемо працювати над тим, щоб фахівці з грудного вигодовування, професіонали в сфері охорони здоров'я, а також торговельні організації і наші партнери могли ознайомитися з найновішими результатами досліджень і одержати необхідні відомості про лактації. Завдяки цим дослідженням ми не тільки поліпшили існуючу продукцію, але й створили інноваційні продукти для матерів і практикуючих лікарів. Значна частина досліджень носить фундаментальний характер і не пов'язана з розробкою нової продукції. На семінарах і поглиблених курсах ми передаємо ці знання і результати фахівцям з грудного вигодовування і лікуючим лікарям, щоб допомогти їм вирішити проблеми, з якими вони стикаються у своїй повсякденній діяльності. Надалі ми маємо намір проводити цю роботу в тому ж, і навіть більшому обсязі. Зокрема, останнім часом ми розширили свою дослідницьку діяльність в області неонатології.

Кодекс ВООЗ був розроблений в 1980-і роки, з тим щоб зупинити неконтрольований і агресивний маркетинг штучного дитячого
харчування і таким чином захистити матерів і немовлят.
Компанія Medela з 1980 року розробляє, виробляє і продає молокоотсоси та аксесуари для грудного вигодовування. Спочатку ця продукція поставлялася з пляшечками і сосками і являла собою комплексні системи зціджування грудного молока і годівлі дітей. Тим не менш, вивчивши відгуки фахівців з грудного вигодовування та партнерських асоціацій, ми вирішили прибрати з нашої продукції все соски. У дев'яності роки число годуючих грудьми жінок і тривалість грудного вигодовування стабільно збільшувалися. У той же час показники використання тонометри сильно змінилися, особливо в США. Все більше матерів почали використовувати молокоотсоси для зціджування молока, намагаючись забезпечити своїх дітей молоком при виході на роботу або під час вимушеної розлуки. Матері почали звертатися в Medela з проханнями про створення комплексної системи.

Сьогодні матері чекають від компанії Medela високоякісної продукції, яка надавала б їм ефективну допомогу в період грудного вигодовування. Підтримка грудного вигодовування та задоволення потреб мам і дітей завжди залишалися в центрі нашої уваги та діяльності. Саме тому компанія Medela вирішила впровадити в окремих країнах безпечну комплексну систему, що складається з молоковідсмоктувача, пляшечки і соски. Разом з тим вона ніколи не займалася її активним просуванням.

У відповідь на полеміку навколо бісфенол-А, що розгорнулася в США і Канаді на початку літа 2008 року, компанія Medela вирішила просувати в цих країнах контейнери і соски для грудного молока, інформуючи матерів про безпеку своїх пляшечок і поїльників, не містять даної речовини. В результаті Національна асоціація захисників грудного вигодовування (NABA) віднесла компанію Medela до порушників Кодексу ВООЗ.

Ця обставина свідчить про те, як складно дотримуватися інтересів і забезпечувати потреби матерів, не порушуючи існуючих правил. Незважаючи на цей конфлікт, нашою головною метою була і залишається підтримка грудного вигодовування. Ми переконані, що мамам необхідна точна і чітка інформація, а також комплексна безпечна система. Озираючись назад, ми визнаємо, що могли б розумніше підійти до деяких з маркетингових дій. Згодом ми розробили суворі внутрішні інструкції щодо маркетингу власної продукції для грудного вигодовування. Ці інструкції гарантують, що ми будемо вести діалог тільки з тими матерями, які вже зробили вибір на користь зціджування грудного молока, а тому потребують системі, що дозволяє їм забезпечити цим молоком малюка.

На закінчення ми просимо Вас не забувати, що всіх нас об'єднує прагнення підтримати грудне вигодовування. Ми також просимо Вас цінувати прихильність Medela і інших виробників не лише дотримання Кодексу, але і грудному вигодовуванню. Ми сподіваємося, що наша давня історія ефективного сприяння грудному вигодовуванню у всьому світі і безперервні зусилля з вивчення цього процесу і надання відповідної підтримки матерям і медикам стануть основою для довгострокового співробітництва.

Майкл Ларссон,
голова Ради директорів компанії Medela